№ | Предмет | Клас | Учитель | Домашнє завдання | |
1
|
Українська мова
| 5 А | Капленко Н. В. |
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання
ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:.Ч. 7 Уроки 11-12,
Ч.8 уроки 1, 2, 3 і т.д. | |
5 Б | Якубова О. Л. | ЕОП «Google classroom»; для тих, хто не має можливості працювати через інтернет: §59, впр.468, §62, впр.484 (написати лист, зробити конверт); §60, впр.471, 474; §61, впр.479, 483, вик. син такс. розбір реч.; §63, впр.488, 490, 492, 493; §64, впр.499, 500; §65, впр. 505, завд. на стор. 187-188 | |||
5 Б | Кравченко Л. В. |
Завдання для учнів на Google classroom; для тих, хто не зареєстрований:
п. 57 впр.451,
455, 456
п. 58 впр. 461,
462, 465
вивчити найбільш
уживані вставні слова
п. 59 (опрацювати
матеріал про написання листа); виконати вправу 469
виконані завдання для перевірки відправляти на
вайбер (у створену группу) | |||
5 В | Боженко Т. О. |
§57, вправа 455
§58, вправа 461,465
§59, вправа 469
робота на платформі Classroom
| |||
2 | Навчаємося разом | 5 А | Капленко Н. В. |
Хто не бачить завдань на платформі Google
Classroom, виконує ці завдання
ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й розказує мені у вайбері:
Ч.7 урок 7
Ч. 8 уроки 1, 2, 3, 4, 5. | |
3
|
Українська література
| 5 А | Капленко Н. В. |
Хто не бачить завдань на платформі Google
Classroom, виконує ці завдання
ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:
Ч.8 урок 1 – прислати ст..9
Ч.8 урок 2 – прислати ст.
12
Ч.8 урок 3 – прислати ст.
20
Ч.8 урок 4 – прислати ст.
21,25
Ч.8 урок 5 – прислати ст.
28(4.3), 29 (2 з)
Ч.8 урок 6 – прислати ст. 31 (2), с.34 (7,8)
| |
5 В | Боженко Т. О. |
Ст. 203 біографія Є.Гуцало
прочитати ст.203-210, завдання 11, ст.211 у зошит
робота на платформі Classroom | |||
5 Б | Літвінчук Л. А. |
| |||
4
|
Зарубіжна література
| 5 А | Пономарьова О. Б. |
Працюємо з 06.04. в зошитах з друкованою основою
(ч.8).
06.04.- 12.04. Читаємо уривки з повісті – казки
Т.Янсон «Маленькі тролі і велика повінь». Завдання – на ЕОП Google
Classroom
13.04 – 22.04. Читаємо повість Т.Янсон «Комета
прилітає» (хрестоматія, ч 4). Додаткові матеріали, завдання, презентації,
відео та аудіо- коментарі до уроків – дивимось поурочно на ЕОП Google
Classroom. Всі завдання виконуємо в зошитах (ч.8)
Хто не має можливості
заходити на ЕОП (або не хоче) – працюємо в зошитах за розкладом: 06.04. – урок
1, 08.04. – урок 2 … і закінчуємо 22.04 уроком 6 | |
5 Б, В | Ремез В.І. |
завдання на ЕОП"Classroom" або у вайберській групі класу
Для тих, у кого немає ПК-прочитати повість Р.Дала"Чарлі і шоколадна фабрика" | |||
5
|
Математика
| 5 В | Береговой Ю.А. |
| |
5 А | Шаповалова Л. М. |
Урок1 ст.6 (част8)
Урок2,3 ст.8,12(част.8)
Урок4 (част.8)
Урок5 (част.8)
Урок6 (част.8)
Урок 7-урок18 (част8) за
розкладом по 1 уроку щодня Дистанційне навчання за Google classroom | |||
6
|
Основи здоров"я
| 5А | Канівець Н. М. |
| |
5 В | Карман Г. С. |
Урок 27-28 09.04.2020
1.Самостійно
опрацювати §24-25
Практичне
завдання: с.144 «Моделюйте –набувайте життєвих навичок» (завдання 1, 6)
Виконати,
сфотографувати, надіслати у вайбер
(099
94 60 981) до 15.04.2020
Урок 29 16.04.2020
1.Самостійно
опрацювати §26
Практичне
завдання: с.153 «Моделюйте –набувайте життєвих навичок» Виконати тест,
сфотографувати, надіслати у вайбер
(099
94 60 981) до 22.04.2020
Урок 30 23.04.2020
1.Самостійно
опрацювати §27
Практичне
завдання: Як можна використовувати речі повторно?» За бажанням можна виготовити
виріб, сфотографувати, надіслати у вайбер
(099 94
60 981) до 30.04.2020
Перевірні тести в Сlassroom
| |||
7
|
Іноземна мова
| 5 Б | Васютинська С. І. |
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання
ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:.
-Ex.2 p.133 - to read aloud and
understand
Ukraine Ex1,2
pp.142-143p.143-144
| |
5 Б | Наумова Г. Г. |
Відео
фільм ,,Подорож по Великобританії»
Текст
3 стр.123, (02.04)
Впр
4 стр 124 (06.04)
Текст
2 стр .129-130
Впр
3 стр 129-130( відповіді письмово) ( 07.04)
Лексичний
практикум впр .7 стр.125 ( 09.04)
Впр
8 стр 125 ( 13.04)
Знайомство
з електронними листами з Великобританії , впр 1 пункт 1, 2,3 ,4 стр.126( 14.04)
Відеофільм
; Національні парки Великобританії стр.127
Впр.4
( 16.04)
Артикль
THE, таблиця стр. 128, впр.5 стр.128 ( 20.04)
Граматичний
практикум впр 5 стр 128 ( 21.04)
Впр.1 стор.129 Надай
письмову відповідь(23.04) | |||
5 В | Гриценко- Сидоренко О. М. | Кн. впр.5 с.82 (письмово) Кн.впр.2 с.83 (прочитати, вставити пропущені словосполучення. Виконати впр.письмово) Кн. впр.5 с.84 (письмово) Кн.впр.1с.85(записати нові слова у словник, перекласти на укр.мову, вивчити ) Кн.впр.2с.86(читати, розуміти прочитане) Кн.впр.3 с.87 (виконати впр. письмово ) Кн.впр.1с.88(вивчити правильні та неправильні дієслова)Дякую! | |||
5 А | Глушко В. В. |
1 група
Завдання на платформі google classroom
1.
Впр 1,2 с. 84
(слова) (sb)
2.
Впр.3, 5, 6 с.
84-85 (sb)
3.
Впр. 7, 8, 9
с.85 (sb)
4.
Вивчити слова
8b c. 137-138(sb)
5.
Впр. 1, 2, 3 с.
52. (wb)
6.
Впр. 4, 5 с. 52. (wb)
7.
Впр.
3, 4 с. 86 (sb)
8.
Вивчити слова с.
86 (sb)
9.
Опрацювати с.53
(wb)
10.
Впр 4. С. 53(wb)
11.
Впр.2, с. 87
(sb)
12.
Впр. 4. С. 87 (sb)
13.
с. 54. (wb)
14.
Впр 1, 4, 5 с.
88 (діалог) (sb)
15.
Впр 2, 3, 4 с.
55 (wb)
2 група
Завдання на платформі google classroom
1.
Впр. 5, 6 с.
98 (wb)
2.
Впр.12 с.116(sb)
3.
Описати свою
кімнату
4.
Впр 1 с. 118(sb)
5.
Впр 5, 6 с.
119-120(sb)
6.
Впр 1, 2, 3 с.
99 (wb)
7.
Написати рецепт
8.
Вивчити слова
172 (1стовпчик) (sb)
9.
Вивчити слова
172 (2стовпчик) (sb)
10.
Впр.9 с. 121(sb)
11.
Впр.10, 11 с.
122(sb)
12.
Впр 4 с.100 (sb)
13.
Опрацювати с.123
(sb)
14.
Впр. 5 с. 101(wb)
| |||
8 | Інформатика | 5 А, Б, В 5 А, Б, В |
Бродовська О. М.
(Зв'язок Romaka973@ukr.net,
urokinform16@gmail. com)
Береговой Ю. А. Петухова О.В | Підр. ст.177 ПР №4 вик.; п. 4.5
опрац., підг. відп. на ?
Виконати завдання "Мій клас" і "Google classroom"
| |
9 | Мистецтво О | 5 Б, В | Фурман А. О. |
Засоби виразності
декоративного
мистецтва: символи, знаки в орнаментах; декоративна форма (стилізація, колір і
символ); символіка «Дерева життя» в декоративно-прикладному
мистецтві.
Оздоблення
одягу символікою «Дерево життя».( Кольоровий папір, ножиці, клей.)
Як стилізувати природні форми.
Квілінг. Створення стилізованої форми квітки(Кольоровий папір, ножиці, клей.)
Народні промисли.
Створення декоративної кахлі(Пластилін, дощичка,
стеки, природні матеріали)
| |
10 | Історія України | 5 А, Б, В | Тадевосян Л. Д. |
Пар. 23-26
–опрацювати, с. 49-54- виконати письмово у друкованому зошиті.
Тести join.naurok.ua.
Код доступу 974815
Код доступу
631213 | |
11
|
Природознавство
| 5 Б, В | Валуєва Н. В. |
| |
5 А | Канівець Н. М. |
| |||
5 А | Валуєва Н. В. |
Опрацювати за робочим зошитом (частина 7-9)
теми: 1-5.
Виконати уроки у домашніх зошитах: №1 – урок 1, 3, 5;
№2 – 2, 4.
Тим, у кого є можливість користуватися Gool classroom, виконувати завдання та дивитися відеоролики (відеофрагменти) на цій платформі.
| |||
12
| Технічна творчість | 5 А | Боженко Т. О. |
Виготовити писанку (з ниток )
робота на платформі Classroom
| |
Трудове навчання
| 5 Б | Тетяненко А. І. 0975578449 | виготовлення сувеніру Великдень на папері | ||
5 Б, В | Боженко Т. О. |
Виготовити писанку ( з ниток)
робота на платформі Classroom
| |||
13
|
Мистецтво М
| 5 А |
Барановська В. В.
| Тема: Садово паркове
мистецтво. Переглянути світлини парків ( Версаль, Софіївка).Створіть ескіз
фонтану для прикрашання нашого селищного парку. Переглянути Веційський, Бразилійський карнавали. Створити маску «Чарівна незнайомка» (для дівчат), «Відважний лицар» ( для хлопців) Тема: Телебачення – це погляд у світ. Створити заставку до телепередачі «У світі тварин» ( техніка за вибором) | |
5 Б, В | Опрацювати стр 136 – 143,
виконати завдання стр 143 Опрацювати стр 144– 147, виконати завдання стр 147 Опрацювати стр 148 – 153, виконати завдання стр 153 | ||||
14 | Фізична культура | 5 А, Б, В | Боднарук К. Ю. |
| |
15 | Математика | 5 Б | Тищенко В. М. | п.37 №№ 1068,1074, 1076, 1078, 1088, 1090,1 094 п. 38 №№ 1109, 1111, 1113 | |
16 | Основи оздоров'я | 5 Б | Попкова Ю. Ю. |
Параграф 24 опрацювати;
Ст.159 завдання 1- 4 зробити у зошиті;
Повторити параграф 22-23, підготуватись до
самостійної роботи на платформі classroom.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар