к
Завдання на період з 12.05 по 29.05
натисніть посилання тут
Завдання на період з 27.04 по 08.05
Предмет
|
Вчитель
|
Завдання
|
|
Українська
мова
|
Капленко
Н.В.
|
В
Б
|
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО
РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:
Контрольний твір «У чому полягає гідність людини?»
П.61 Впр. 519, 523 (письмово)
П.62 Впр. 529, 534
П.63 Впр. 539(ІІ, ІІІ – письм),542
Скачайте собі на телефон learningApps.org:
виберіть «українська мова»- тренувальні вправи- займенник- і виконуйте.
Це класна й домашня робота).
|
Коніна
А.Ю
|
В
|
Пар. 61, впр. 522, 519
Пар. 63, впр. 539, 541, 542, 543
Пар. 64, впр. 546, 547, 549, 551
|
|
А
|
Пар. 60, впр. 508, 509, 512,513, 516
Пар. 63, впр. 539, 542, 543
Пар. 64, впр. 549, 547, 546, 551
|
||
Кравченко Л. В
|
Б
|
Завдання для учнів на Google classroom; для тих, хто не зареєстрований:
п. 59, вивчити таблицю «Розряди займенників», впр. 504
п. 60 впр. 508, 509
п. 60 впр. 511, 513
п. 61 впр. 519, 524. 523
|
|
Якубова
О. Л.
|
А
|
ЕОП «Google classroom»; для тих, хто не має можливості працювати через
інтернет: §63, впр. 539, 541; §64, впр. 547,
551, стор. 211 («Розбір займенника») Спишіть речення з
займенником і зробіть розбір за схемою
|
|
Українська
література
|
Капленко
Н.В
|
В
|
Хто не бачить завдань
на платформі Google Classroom, виконує це завдання ЗГІДНО
РОЗКЛАДУ :
Л.Глібов. «Щука», «Муха
і Бджола», Жаба і Віл».
РМП Скласти власну
байку.
Після розділу є письмові завдання : виконувати
1, 2, 3 (як завжди ми робили) , а інші – усно.
|
Кравченко Л. В
|
Б
|
Завдання для учнів на Google classroom; для тих, хто не зареєстрований:
«Гумор і сатира.
с. 242-249
С. Руданський. Співомовки. «Добре
торгувалося», «Запорожці у короля»;
с. 250-253 П. Газовий. Гуморески.; скласти
кроссворд «Гумористичні твори»
|
|
Якубова
О. Л.
|
А
|
ЕОП «Google classroom»; для тих, хто не має можливості працювати через
інтернет: читати В. Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурудзо» (можна скорочено)
|
|
Зарубіжна
література
|
Ремез
В. І.
|
Б
|
Завдання на ЕОП"Classroom ", в групі у вайбері. У кого немаєПК-ст.226-236
|
Новак
І. М.
|
А
В
|
Читати Г Лонгфелло "Пісня про Гайявату". Відповісти
на питання після тексту.
|
|
Математика
|
Шаповалова Л.М.
|
Б
|
28.04 -Контрольна робота "Рівняння. Розвязування рівнянь"
28.04 Перпендикулярні прямі п.33 №1490,1494,1504
29.04 Опрацювати п.33
Виконати № 1498, 1505.
30.04 п. 33, повт.
п.31,32 № 1510, 1514.
05.05 Опрацювати п.34 №1530, 1533
06.05 п.34 №1540, 1542
07.05 опрацювати п.35
Виконати №1567,1573
08.05 п.35 № 1574, 1577 Самостійна робота
|
Тищенко
В.М
|
А
В
|
Вивчити пар.33 №№ 1490, 1494, 1498, 1500
|
|
Основи
здоров'я
|
Валуєва
Н. В.
|
Б
|
Опрацювати
§§26-28. Виконати завдання у робочому зошиті до відповідних тем.
За можливості заходити у Gool classroom та виконувати завдання
|
Гречковська Г.В.
|
А
|
Пар. 28-29. Зош.ст.57-60. плат. Google classroom
|
|
Годунко
Є. В
|
В
|
29.04- виконати тест на листочку ,
сфотографувати та надiслати
менi вiдповiдi.
06.04 – опрацювати
параграф № 28,усно вiдповiсти на питання |
|
Іноземна
мова
|
Васютинська С. І.
|
А
В
|
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання
ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:
-Ex.1,2 p.82 WB
Ex.3,4 p.163/164 Book
Ex.2 p.78 WB Ex.1 p.79 WB |
Кравченко Р.О.
|
Б
|
Лексика. Стор.164,167.; впр.1, стор.172, впр.4 стро.175
|
|
Гриценко-Сидоренко О. М.
|
В
|
Кн.впр.1с.116(чита-ти
текст), впр.1(c) с.117(письмово).
Кн.впр.2с.117(прочитати).
Кн.впр.3с.118(зап.
у словн. a,b,вивчити).
Кн.впр.5с.119(читати
діалог).
Кн.впр.2с.120(письмово).
|
|
Чернова С. В.
|
А
Б
|
ЕОП «Google classroom»; для тих, хто не має можливості працювати через
інтернет
стор.169-170, впр.4, написати відповіді в зошит.
Стор.178, впр.1а, переписати, обираючи один з двох написаних варіантів. Стор.181,
впр.3 та стор.182, впр.4 - списати, підбираючи слова з рамки.
|
|
Інформатика
|
Бродовська О. M.
|
А
Б
В
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та
розгалуження с. – п. 3.4, виконати завданні на мал. 3.37, 3.39, 3.41 на с. – 112, 113, 114.
Матеріали та завдання на платформі Google classroom
|
Береговой Ю.А.
|
В
|
1.Пункт 3.1-3.4 повторити.
Матеріали та завдання на платформі Google classroom
|
|
Асєєва О. М.
|
А
Б |
Для всіх (за підручником): повторити § 3.3-3.4
+ ПР №6 ст. 123
Для тих, хто має технічну можливість: Виконати завдання на ЕОП "Google Classroom" відповідно до розкладу.
Надсилайте свої відповіді або звертайтеся за додатковою інформацією: aseevaon@ukr.net
або вайбер 0965013800.
|
|
Мистецтво
О
|
Фурман
А. О.
|
А
Б
В
|
Ілюстрація до казки
,,Кирило Кожум'яка,,
Створити власну композицію ,,Моя країна-Україна
|
Історія
|
Шевченко
С. М.
|
А
В
|
1. опрацювати §55-56
2. виконати практичну роботу ( завдання на стор. 213).
|
Жук
Л. Б.
|
Б
|
опрацювати §§55-56, виконати практичну роботу ( завдання на стор. 213).
|
|
Технології/
Трудове
навчання
|
Боженко
Т. О.
|
А
Б
|
Виготовити прикрасу зі стрічок ( браслет)
робота на платформі Google classroom
|
Тетяненко
А.І.
|
А
Б
|
Тема роботи Сувенір-шкатулка.
(роботу сфотографувати і надіслати). |
|
Фурман
А. О.
|
В
|
Виготовити прикрасу зі стрічок (можна виготовляти квіти)
|
|
Мистецтво
М
|
Барановська В. В.
|
А
Б
В
|
Опрацювати стр 184 – 187, виконати завдання стр 187
Опрацювати стр 188–
193, виконати завдання стр 193
|
Географія
|
Мрочко
М. М
|
А
|
Грунти. Опрацювати пар. 55
Природні комплекси. Опрацювати пар. 56
Природні зони. Опрацювати пар. 57
|
Наумова Н. Л.
|
Б
В
|
ДЗ §54-58; завдання - стр. 216, 220, 223, 226;
преглянути телеуроки по вівторках та пятницях на телеканалах ZOOM та NewsOne
|
|
Біологія
|
Гречковська Г. В.
|
Б
|
Пар.51-54; зош.ст. 64-67. Телеканали Zoom та NewsOnе (понеділок,
четвер-відеоуроки з біології), плат. Google classroom
|
Канівець Н. М.
|
А
В
|
опрацювати §51-54
|
|
Фізична
культура
|
Боднарук К. Ю.
|
Хто не бачить завдань на платформі
Google Classroom, виконує ці завдання згідно розкладу Реферати: Історія
розвитку футболу в Україні;
Видатні футболісти України;
Комплекс ЗРВ:
Прижки на скакалці 1 хв; Прес 45 с;
Біг на місці з високим піднімання колін 1,15 хв; Віджимання
15 разів;
|
|
Аеробіка
|
Годунко
Є.В
|
Руханка
Повторити вивченнi вправи на розвиток м’язiв нiг : махи ногами, стрибки, присiдання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар