5 класи


Завдання на період з 12.05 по 29.05  

натисніть посилання   тут









Завдання на період з 27.04 по 08.05  




Предмет

Вчитель
                 Завдання
Українська
мова
А
Капленко Н. В.
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:.Ч.8 уроки 4, 5, 6, 7, тренувальні вправи – ст. 34-39
Б
Якубова О. Л.
ЕОП «Google classroom»; для тих, хто не має можливості працювати через інтернет: §66 (або §8-11, 13,14), впр. 509, 510, 512; §67 (або §17-19, 21, 22), впр. 516, 519; §68, впр. 521.
Б
Кравченко Л. В.
Завдання для учнів на Google classroom; для тих, хто не зареєстрований:
п. 63, впр. 488,489
п.63, впр.  492, 493
п. 64, впр. 499
п. 65, впр.  503
узагальнення теми: виконати завдання впр. 505, 506 (ІІ завд.)
В
Боженко Т. О.
§60, вправа 474
§61, вправа 479
§63, вправа 493
робота на платформі Google classroom
Навчаємося разом
А
Капленко Н. В.
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й розказує мені  у вайбері:
Ч. 8 уроки 6, 7, 8.
Українська література
А
Капленко Н. В.
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:
Ч.8 урок 6 – прислати ст. 31 (2), с.34 (7,8)
Ч.8 урок 7 – прислати ст..36
Ч.8 урок 8 – прислати ст.  44
Б
Літвінчук Л. А.
1.Г.Тютюнник.Дочитати  оповідання «Дивак», виконати тести «На урок» ( код 560302 до 30.04 до 18.00). 2.М.Вінграновський.Повість «Сіроманець».Читати стор. 223-230.
3.Повість «Сіроманець». Читати стор.231-238, виконати завдання 1-3 на стор. 235.
4. Дочитати повість «Сіроманець» стор. 239-248,виписати прислів’я про вовка, підготуватися до тестів
В
Боженко Т. О.
Ст. 215 біографія Г.Тютюнник, прочитати  " Дивак"ст.215 - 222
робота на платформі Google classroom
Зарубіжна література
А
Пономарьова О. Б.
Працюємо за розкладом. Слідкуємо за завданнями та тематикою Zoom- уроків на ЕОП  Google Classroom. Хто не має технічної можливості працювати на ЕОП – читаємо ( хрестоматія) повість - казку П. Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу», виконуємо завдання ( які зможете) у друкованому зошиті : уроки 6,7,8
Б
В
 Ремез В.І.
Завдання на ЕОП" Classroom",в групі у вайбері.Для тих,у кого немає ПК-опрацювати ст.243-250,прочитати Т.Янсон "Капелюх чарівника"
Математика
А
Шаповалова Л. М.
27.04. - Урок13 (ст.47) ч -8 Самостійна робота №30
28.04-  Урок 14, 15 (ст.49,52) ч-8
29.04 - Урок16, 17 (ст.55, 58) ч-8
30.04 -Урок 19 ст (63) ч-8 Самостійна робота№31
04.05 -Контрольна робота №10
05.05 - Урок 1,2 (ст.4,9) ч-9
06.05- Урок 3 Самостійна робота №32 ч-9
07.05-Урок 4 (ст.13) ч-9
08.05 -Урок 5 (*ст.17) ч-9.
Б
Тищенко В. М.
п.9 №259
п.10 № 273
п.11 №280
В
Береговой Ю.А.
1.Пункт 37-38 повторити.
2.Виконати №1127-1132,1142
Основи здоров"я
А
Канівець Н. М.
Прочитати §26, 27
Б
Попкова Ю. Ю.
Параграф 27-29 опрацювати.

Підготуватись до контрольної роботи.
В
Карман Г. С.
Для учнів, які працюють в Google Сlassroom: завдання і перевірні роботи там.
 Завдання для учнів, які не мають технічної можливості працювати на платформі Google Сlassroom
Урок 31      30.04.2020
Тема: Стихійні лиха
Самостійно ознайомитись з матеріалом  §28
Пропоную знайти можливість дистанційно поспілкуватися з однокласниками й обговорити причини і наслідки різних стихійних лих.
 Урок 32   07.05.2020
Тема: Безпека на воді
Ознайомтеся зі змістом  §29. Тема дуже близька і знайома, але важлива.

Виконайте перевірне завдання на стор.170 підручника. Результатати роботи можна повідомити мені через вайбер або знайти можливість передати для перевірки через класного керівника.
Іноземна мова
А
Глушко В. В.
         1 група
Завдання на платформі google classroom
Впр. 2, 3 с. 54 (wb)
Впр.1 с.89 (Sb)
Вивчити слова 8f  (Sb)
Впр.3 с. 89 (Sb)
Впр. 1 с. 56  (wb)
Впр. 2 с. 56 (wb)
Впр. 3 с. 56  (wb)
с. 90 test (Sb)
Вивчити слова  unit 9 c. 138 (Sb)
Скласти речення зі словами с. 91(Sb)
             2 група
Завдання на платформі google classroom
Впр.1 с.126-129 (Д.Ч) (Sb)
Впр.2 с. 129 (Sb)
Впр. 3 с. 129  (Sb)
Впр. 4 с. 129 (Sb)
Впр. 1, 2 с. 102 (wb)
Впр. 3 с.103 (wb)
Впр.1, 2 с.103 (wb)
Впр. 3 с 104 (wb)
Впр. 1 с. с.104-105 (wb)
Впр. 1 с. 105  (wb)
Б
Наумова Г. Г.
27.04
1)Опрацювати Ex.3 A,B. p. 143
2) Надати письмові відповіді
Ex.4.p. 143
28.04
Написати 10 речень про місце де ти живеш  (англійською)
30.04 - Read Ex.4 p. 146-147, complete
(пропуски в таблиці) Р. 147
04.05 -Try to understand  and  complete (слова у рамці)
 Text 4p. 148-149
05.05 - Написати листа другові про Каланчак
1)              07.05 - Прочитай та доповни речення  Text 2.  p. 148-150  ( надати відповіді)
2) Ex.4  p. 151
В
Гриценко-
Сидоренко О. М.
Кн.впр.2с.94(читати текст).Кн.впр4с.95(письмово).
Кн.впр.5с.95(письмово).
Кн.впр.1с.94(вивчити словосполучення).Кн.впр.3с.95
(усно відповідати на питання). 
Інформатика
   Б
В
Бродовська О. М.
ПР № 8 Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. (с. - 193). Виконати ПР та наділати скріншот програмного коду.
Цикли з лічильником с. – 188, 190.
А
Б
В
Береговой Ю. А.
1.Пункт 4.4-4.6 проаналізувати
2.Відповісти на запитання після параграфу
А
Петухова О.В
ПР № 8 Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. (с. - 193). Виконати ПР та наділати скріншот програмного коду.
Цикли з лічильником с. – 188, 190.
Мистецтво О
Б
В
Фурман А. О.
Народні промисли. Створення декоративної кахлі(зліпити з пластиліну кахель, прикрасити орнаментом)
Петриківський розпис (використовуємо акварель або гуаш)
Історія України
А
Б
В
Тадевосян Л. Д.
Практична робота: Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах та селах у минулому й тепер. Написати есе.
Природознавство
А
Валуєва Н. В.
Опрацювати за робочим зошитом (частина 7-9) теми: 1-5. Виконати уроки у домашніх зошитах: №1 – урок 1, 3, 5; №2 – 2, 4. Тим, у кого є можливість користуватися Gool classroom, виконувати завдання та дивитися відеоролики (відеофрагменти) на цій платформі
А
Канівець Н. М.
Частина 8, уроки 6,7
Виконати домашні завдання до цих уроків
Частина 9 , урок № 1 ( підготовка до контрольної роботи)
Б
В
Валуєва Н. В.
Опрацювати §§40-44. Виконати завдання у робочому зошиті до відповідних тем.
За можливості заходити у Gool classroom та виконувати завдання
Технічна творчість
А
Боженко Т. О.
Виготовити весняну квітку з паперу
робота на платформі Google classroom
Трудове навчання
Б
Тетяненко А. І.
0975578449
Розробити проект в зошиті у вигляді технічного малюнку на тему: "Великдень".
(роботу сфотографувати і надіслати)
Виготовляємо Творчий проект сувенір. "Перемога 1941-1945".
робити графічне зображення на папері. Скласти технологічну картку. Сфотографувати і надіслати.
Б
В
Боженко Т. О.
Виготовити весняну квітку з паперу
робота на платформі Google classroom
Мистецтво М
   А
Барановська В. В.
Дизайн. Створіть веселу карту зоопарку і нанесіть на неї логотипи, піктограми (фломастери).
Електронна музика.Послухати: Модест Мусоргський. «Картинки з виставки» («Гном», «Старий замок», «Баба-Яга») у виконанні Ісао Томіта. Розкажіть про свої враження від електронної музики. Охарактеризуйте її особливості. Чи сподобалась електронна версія музики М. Мусоргського? Чим вона відрізняється від авторської?
Б
В
Опрацювати стр 154 – 157, виконати завдання стр 157
Опрацювати стр 158– 163, виконати завдання стр 163




Фізична культура
А
Б
В
Боднарук К. Ю.
Хто не бачить завдань на платформі
Google Classroom, виконує ці завдання згідно розкладу
Реферати: Історія розвитку легкої атлетики;
Види легкої атлетики;
Комплекс ЗРВ:
Прижки на скакалці 1 хв; Прес 30с;
Біг на місці з високим піднімання колін 1 хв; Віджимання 15 разів







Немає коментарів:

Дописати коментар