Завдання на період з 12.05 по 29.05
натисніть посилання тут
Завдання на період з 27.04 по 08.05
Предмет
|
Вчитель
|
Завдання
|
|
Українська
мова
|
А
|
Капленко
Н. В.
|
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО
РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:.Ч.8
уроки 4, 5, 6, 7, тренувальні вправи – ст. 34-39
|
Б
|
Якубова О. Л.
|
ЕОП «Google classroom»; для тих, хто не має можливості працювати через
інтернет: §66 (або §8-11, 13,14), впр. 509, 510, 512; §67 (або §17-19, 21,
22), впр. 516, 519; §68, впр. 521.
|
|
Б
|
Кравченко Л. В.
|
Завдання для учнів на Google classroom; для тих, хто не зареєстрований:
п. 63, впр. 488,489
п.63, впр. 492, 493
п. 64, впр. 499
п. 65, впр. 503
узагальнення теми: виконати завдання впр. 505, 506 (ІІ завд.)
|
|
В
|
Боженко Т. О.
|
§60, вправа 474
§61, вправа 479
§63, вправа 493
робота на платформі Google classroom
|
|
Навчаємося разом
|
А
|
Капленко
Н. В.
|
Хто не бачить завдань
на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО
РОЗКЛАДУ й розказує мені у вайбері:
Ч. 8 уроки 6, 7, 8.
|
Українська література
|
А
|
Капленко
Н. В.
|
Хто не бачить завдань
на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО
РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:
Ч.8 урок 6 – прислати
ст. 31 (2), с.34 (7,8)
Ч.8 урок 7 – прислати
ст..36
Ч.8 урок 8 – прислати
ст. 44
|
Б
|
Літвінчук
Л. А.
|
1.Г.Тютюнник.Дочитати
оповідання «Дивак», виконати тести «На урок» ( код 560302 до 30.04 до
18.00). 2.М.Вінграновський.Повість «Сіроманець».Читати стор. 223-230.
3.Повість «Сіроманець». Читати стор.231-238, виконати
завдання 1-3 на стор. 235.
4. Дочитати повість «Сіроманець» стор. 239-248,виписати
прислів’я про вовка, підготуватися до тестів
|
|
В
|
Боженко
Т. О.
|
Ст. 215 біографія Г.Тютюнник, прочитати " Дивак"ст.215 - 222
робота на платформі Google classroom
|
|
Зарубіжна
література
|
А
|
Пономарьова
О. Б.
|
Працюємо за розкладом.
Слідкуємо за завданнями та тематикою Zoom- уроків на ЕОП Google Classroom. Хто не має технічної
можливості працювати на ЕОП – читаємо ( хрестоматія) повість - казку П. Маара
«Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу», виконуємо завдання
( які зможете) у друкованому зошиті : уроки 6,7,8
|
Б
В
|
Ремез
В.І.
|
Завдання на ЕОП" Classroom",в групі у вайбері.Для тих,у кого немає ПК-опрацювати
ст.243-250,прочитати Т.Янсон "Капелюх чарівника"
|
|
Математика
|
А
|
Шаповалова
Л. М.
|
27.04. - Урок13 (ст.47) ч -8 Самостійна робота №30
28.04- Урок 14, 15
(ст.49,52) ч-8
29.04 - Урок16, 17 (ст.55, 58) ч-8
30.04 -Урок 19 ст (63) ч-8 Самостійна робота№31
04.05 -Контрольна робота №10
05.05 - Урок 1,2 (ст.4,9) ч-9
06.05- Урок 3 Самостійна робота №32 ч-9
07.05-Урок 4 (ст.13) ч-9
08.05
-Урок 5 (*ст.17) ч-9.
|
Б
|
Тищенко
В. М.
|
п.9 №259
п.10 № 273 п.11 №280 |
|
В
|
Береговой
Ю.А.
|
1.Пункт 37-38
повторити.
2.Виконати
№1127-1132,1142 |
|
Основи
здоров"я
|
А
|
Канівець
Н. М.
|
Прочитати §26, 27
|
Б
|
Попкова
Ю. Ю.
|
Параграф 27-29 опрацювати.
Підготуватись до контрольної роботи.
|
|
В
|
Карман
Г. С.
|
Для учнів, які
працюють в Google
Сlassroom: завдання і перевірні роботи там.
Завдання для
учнів, які не мають технічної можливості працювати на платформі Google Сlassroom
Урок 31 30.04.2020
Тема: Стихійні лиха
Самостійно ознайомитись
з матеріалом §28
Пропоную знайти
можливість дистанційно поспілкуватися з однокласниками й обговорити причини і
наслідки різних стихійних лих.
Урок 32 07.05.2020
Тема: Безпека на воді
Ознайомтеся зі
змістом §29. Тема дуже близька і знайома,
але важлива.
Виконайте
перевірне завдання на стор.170 підручника. Результатати роботи можна повідомити
мені через вайбер або знайти можливість передати для перевірки через класного
керівника.
|
|
Іноземна
мова
|
А
|
Глушко
В. В.
|
1 група
Завдання на платформі google classroom
Впр. 2, 3 с. 54 (wb)
Впр.1 с.89 (Sb)
Вивчити слова 8f (Sb)
Впр.3 с. 89 (Sb)
Впр. 1 с. 56 (wb)
Впр. 2 с. 56 (wb)
Впр. 3 с. 56 (wb)
с.
90 test (Sb)
Вивчити слова unit 9 c. 138 (Sb)
Скласти речення зі словами с. 91(Sb)
2
група
Завдання на платформі google classroom
Впр.1 с.126-129 (Д.Ч) (Sb)
Впр.2 с. 129 (Sb)
Впр. 3 с. 129 (Sb)
Впр. 4 с. 129 (Sb)
Впр. 1, 2 с. 102 (wb)
Впр. 3 с.103 (wb)
Впр.1, 2 с.103 (wb)
Впр. 3 с 104 (wb)
Впр. 1 с. с.104-105 (wb)
Впр. 1 с. 105 (wb)
|
Б
|
Наумова
Г. Г.
|
27.04
1)Опрацювати
Ex.3 A,B.
p. 143
2) Надати
письмові відповіді
Ex.4.p. 143
28.04
Написати 10 речень про місце де ти живеш (англійською)
30.04
- Read Ex.4 p. 146-147, complete
(пропуски
в таблиці) Р.
147
04.05 -Try to understand and complete (слова у рамці)
Text 4p. 148-149
05.05 - Написати листа
другові про Каланчак
1)
07.05 - Прочитай
та доповни речення Text 2. p.
148-150 ( надати відповіді)
2) Ex.4 p. 151
|
|
В
|
Гриценко-
Сидоренко О. М.
|
Кн.впр.2с.94(читати
текст).Кн.впр4с.95(письмово).
Кн.впр.5с.95(письмово).
Кн.впр.1с.94(вивчити
словосполучення).Кн.впр.3с.95
(усно відповідати на питання).
|
|
Інформатика
|
Б
В
|
Бродовська
О. М.
|
ПР № 8 Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі
Скретч. (с. - 193). Виконати ПР та наділати скріншот програмного коду.
Цикли
з лічильником с. – 188, 190.
|
А
Б
В
|
Береговой
Ю. А.
|
1.Пункт 4.4-4.6
проаналізувати
2.Відповісти на
запитання після параграфу |
|
А
|
Петухова
О.В
|
ПР № 8 Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі
Скретч. (с. - 193). Виконати ПР та наділати скріншот програмного коду.
Цикли
з лічильником с. – 188, 190.
|
|
Мистецтво
О
|
Б
В
|
Фурман
А. О.
|
Народні промисли. Створення декоративної кахлі(зліпити з пластиліну
кахель, прикрасити орнаментом)
Петриківський розпис (використовуємо акварель або гуаш)
|
Історія
України
|
А
Б
В
|
Тадевосян
Л. Д.
|
Практична робота: Місто та село. Заняття та умови життя
населення в українських містах та селах у минулому й тепер. Написати есе.
|
Природознавство
|
А
|
Валуєва
Н. В.
|
Опрацювати за робочим зошитом (частина 7-9) теми: 1-5.
Виконати уроки у домашніх зошитах: №1 – урок 1, 3, 5; №2 – 2, 4. Тим, у кого
є можливість користуватися Gool classroom, виконувати завдання та дивитися відеоролики (відеофрагменти) на цій
платформі
|
А
|
Канівець
Н. М.
|
Частина 8, уроки 6,7
Виконати домашні завдання до цих уроків
Частина 9 , урок № 1 ( підготовка до контрольної
роботи)
|
|
Б
В
|
Валуєва
Н. В.
|
Опрацювати
§§40-44. Виконати завдання у робочому зошиті до відповідних тем.
За можливості заходити у Gool classroom та виконувати завдання
|
|
Технічна
творчість
|
А
|
Боженко
Т. О.
|
Виготовити весняну квітку з паперу
робота на платформі Google classroom
|
Трудове
навчання
|
Б
|
Тетяненко А. І.
0975578449
|
Розробити
проект в зошиті у вигляді технічного малюнку на тему:
"Великдень".
(роботу сфотографувати і надіслати)
Виготовляємо
Творчий проект сувенір. "Перемога 1941-1945".
робити
графічне зображення на папері. Скласти технологічну картку. Сфотографувати і
надіслати.
|
Б
В
|
Боженко
Т. О.
|
Виготовити весняну квітку з паперу
робота на платформі Google classroom
|
|
Мистецтво М
|
А
|
Барановська В. В.
|
Дизайн. Створіть
веселу карту зоопарку і нанесіть на неї логотипи, піктограми (фломастери).
Електронна
музика.Послухати: Модест Мусоргський. «Картинки з виставки» («Гном», «Старий замок»,
«Баба-Яга») у виконанні Ісао Томіта. Розкажіть про свої враження від
електронної музики. Охарактеризуйте її особливості. Чи сподобалась електронна
версія музики М. Мусоргського? Чим вона відрізняється від авторської?
|
Б
В
|
Опрацювати стр 154
– 157, виконати завдання стр 157
Опрацювати стр 158–
163, виконати завдання стр 163
|
||
Фізична культура
|
А
Б
В
|
Боднарук К. Ю.
|
Хто не бачить завдань на платформі
Google Classroom, виконує ці завдання згідно розкладу
Реферати: Історія розвитку легкої атлетики;
Види легкої атлетики;
Комплекс ЗРВ:
Прижки на скакалці 1 хв; Прес 30с;
Біг на місці з високим піднімання колін 1 хв; Віджимання
15 разів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар