Предмет
|
Вчитель
|
Клас
|
Завдання
|
|
Українська
мова
|
Капленко Н.В.
|
В,Б
|
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:
П.54 впр.461,462
П.55 впр.466,469,
П.56 впр. 479, 481(письм),
П.56 впр.484 (письмово),
П.57 впр.487,
П.57 впр.490,493
П.58. 498, 500.
Це класна й домашня робота).
|
|
Коніна А.Ю
|
В,Б
|
Параграф 56 впр. 474 ,475, 483, 484, зробити розбір
трьох числівників на вибір
Параграф 57 впр.487,488, 489
Параграф 58 впр.492, 493, 494
Параграф 59 впр. 503, 504, 506
Параграф 60 впр.
508, 509, 512, 513
|
||
А
|
Параграф 57 впр. 490,492,493
Параграф 58 впр. 496, 497
Параграф 59 впр. 503, 504, 505, 506
|
|||
Кравченко Л. В
|
Б
|
Завдання для учнів на Google classroom; для тих, хто не зареєстрований:
п.53 впр. 446, 449
п. 54 впр. 453, 454,458,461
п. 55. впр. 466, 466
п. 56 впр. 478, 481
п. 57 впр. 487, 489, 492
п. 58 впр. 496, 497
виконати тести на ст 186-187
виконані завдання
для перевірки відправляти на вайбер (у створену группу)
|
||
Якубова О. Л.
|
А
|
ЕОП «Google classroom»; для тих, хто не має можливості працювати
через інтернет: 5 числ. розібрати як частину мови; стор. 178 (підібрати 10
прикладів); §56, стор.179 впр. 481, культура мовл. впр. 483; §58, стор.
186-187; §59, впр. 502, 503; стор.191 (вивч.), впр. 504, 506; стор. 243
(напис. твір на подвійному листочку); §60 стор. 193-195, впр. 508, 511; стор.
196-197, впр. 513, 516
|
||
Українська література
|
Капленко Н.В
|
В
|
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує це завдання ЗГІДНО РОЗКЛАДУ : прочитати повість Лесі
Ворониної «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9».
Можете скачати аудіокнигу й слухати, але бажано ЧИТАТИ
( будете грамотними!!!))))
Після розділу є
письмові завдання : виконувати 1, 2, 3 (як завжди ми робили), а інші – усно.
|
|
Кравченко Л. В
|
Б
|
Завдання для учнів на Google classroom; для тих, хто не зареєстрований:
Прочитати повість Лесі Ворониної «Таємне товариство
боягузів, або засіб від переляку №9» ;
скласти літературний паспорт, кроссворд до твору,
написати есе на тему «Якою має бути справжня людина» або «Супергерой у
сучасності».
Прочитати про Л. Глібова ст. 233; читати байки на ст.
234-235;
опрацювати теорію на ст.236.
байки на ст. 238-239;
байку «Щука» вивчити;
виконані завдання для перевірки відправляти на вайбер
(у створену группу)
|
||
Якубова О. Л.
|
А
|
ЕОП «Google classroom»; для тих, хто не має можливості працювати
через інтернет: стор. 185, дати відповіді (письмово)на запитання 5, 6, 10,
написати твір-роздум «Яким я бачу справжнього друга» (з прикладами з
повісті); стор. 185 – 207 скласти таблицю «Друзі і вороги Клима» (з короткими
характеристиками); стор. 208-227 прочитати, стор. 227 письмово відповісти на
питання 9, 10, 11; написати есе «Роль сім’ї в житті людини»; опрацювати
теоретичний матеріал на стор. 228-229; стор. 230 (письмово питання 6, 12);
стор. 232- 233, 236 (опрацювати письмово).
|
||
Зарубіжна література
|
Ремез В. І.
|
Б
|
завдання на ЕОП"Classroom"
У кого немає
ПК-ст.208-215(підр.),ст.216-224(підр).
|
|
Новак І. М.
|
А,В
|
Напам'ять один вірш з розділу «Поезія»
|
||
Математика
|
Шаповалова Л.М.
|
Б
|
⸹31,повт.п30 №1416,№1417(4,5,6)
п.31(правила) №1424,1422
п.31 №1426,1428
п.31,повт п.30№1427,1431 (1,2)
п.31№143 (пер.робота «Мій клас»)
п.32,повт.п31№1437(1),1440
п.32,повт.п31№1444,1448
п.32повт.п28-31 №1450,1452
п.32 №1456,1460
повт.п.30-32 №1471(«Мій клас»)
Тести «Рівняння» (На урок)
ОК «Рівняння»
Пер.роб «Мій клас»
|
|
Тищенко В.М
|
А,В
|
Контрольна робота №9 на листочках
п.30 № 1380-1383,
1385-1389
п.31 № 1416,1418, 1422
|
||
Основи
здоров'я
|
Валуєва Н. В.
|
Б
|
Опрацювати §§26-28. Виконати завдання у робочому зошиті до відповідних
тем.
За можливості заходити у "Google classroom" та
виконувати завдання.
|
|
Гречковська Г.В.
|
А
|
Пар. 25-27. Зош.ст.53-57 ЕОП «Google classroom»;
|
||
Годунко Є. В
|
В
|
Параграф №25(опрацювати,вiдповiсти на запитання)
Умiти правильно вмикати й
вимикати конфорку газ.плити.
Параграф №26 (опрацювати, вiдпов. на запитання)
Параграф
№27(опрацювати, зробити конспект)
|
||
Іноземна мова
|
Васютинська С. І.
|
А,В
|
Хто не бачить завдань на платформі Google Classroom, виконує ці завдання ЗГІДНО РОЗКЛАДУ й присилає на вайбер:
Ex,2
p78WB
EX,9
p.79WB
Ex.2 p.78 WB Ex.1 p.79 WB
|
|
Кравченко Р.О.
|
Б
|
Лексика стр. 145-148 Впр.3 стр.149 Впр 5 стр.146
Лексика стр.154
Впр. 7 стр. 153 Впр 5 стр.152
Вивчити вірш
стр.150 Впр. 6 Впр.2 стр.151
|
||
Гриценко-Сидоренко О. М.
|
В
|
Кн.впр.3с.96(записати нові слова з
перекладом у словнички, вивчити та дати відповіді на запитання вправи письмово)
Кн.впр.4,с.96 (читати, розумити прочитане) Кн.впр.5,с.97(виконати письмово) Кн.впр.1,с.98(записати нові слова з перекладом у словнички, вивчити, виконати лише вариант(a) письмово) Кн.впр.5,с.100(виконати письмово) Кн.впр.2,с.99(виконати письмово)Дякую! |
||
Чернова С. В.
|
А, Б
|
завдання в Google Класс. Для тих, хто не має доступу до інтернету :
підручник стор.157, впр.1; стр.158, впр. 2,3 (письмово);
стор.160161, впр.1, 2. стор.164-166, впр.5 + виписати в словник слова з
перекладом. стор.171-вивчити правило + стор.172-173 впр.1-3 (письмово).стор.183, впр.5
(письмово).стор.187-189, впр.1-6 (впр. 4 -письмово).
|
||
Інформатика
|
Бродовська Олена Mихайлівна
|
А, Б, В
|
Підр. опрац. п 3.2-3.4, підг. відп. на ?;
вик. ПР № 5 ст. 99, 100; виконати завдання на платформі "мій клас" та "Google Classroom".
(Зв'язок Romaka973@ ukr.net, urokinform16@ gmail.com) |
|
Береговой Ю.А.
|
А, Б, В
|
Відповісти на запитання після параграфу.
|
||
Асєєва О. М.
|
А, Б
|
|
||
Мистецтво О
|
Фурман А. О.
|
А
Б
В
|
Біблійна тема в мистецтві. Писанка-витинанка
Створення зображення янгола (Кольоровий папір, клей, ножиці)
Створення силуетної композиції у стилі грецького
вазопису
Створення композиції на історичну тематику
|
|
Історія
|
Шевченко С. М.
|
А,В
|
1.опрацювати §43"Узагальнення до розділу 3
"Антична цивілізація та її сусіди ", стр.162-163(виконати завдання)
2.
Опр.§50-стрю186-190. Підготувати презентацію "Розвиток культури у
стародавньому Римі"
3. Опр.§ 51-53
4. Опр.§
54-55(виконати завдання на контурній карті "Скловини та анти на теренах України")
|
|
Жук Л. Б.
|
Б
|
опрацювати §50-54.
Переглянути на YouTube
каналі відеоматеріал Уроки Пітона Каа
«Архітектура і будівництво в Давньому Римі». |
||
Технології/
Трудове навчання
|
Боженко Т. О.
|
А,Б
|
Виготовити писанку ( бісер)
робота на платформі Classroom
|
|
Тетяненко А.І.
0975578449 |
А,Б
|
Умовні позначення на електричних схемах
|
||
Фурман А. О.
|
В
|
Доробити писанку.
Проект 8. Брелок(бісер)
Добір
матеріалів,добір схеми,виготовлення брелка (див.інформацію в інтернеті)
|
||
Мистецтво М
|
Барановська В.
В.
|
А,Б,В
|
Опрацювати стр 166 – 171, виконати завдання стр 171
Опрацювати стр
172– 177, виконати завдання стр 177
Опрацювати стр
178 – 183, виконати завдання стр 183
|
|
Географія
|
Мрочко М. М
|
А
|
опрацювати §47-53.
|
|
Наумова Н. Л.
|
Б,В
|
Завдання для учнів, які не мають технічних можливостей
Завдання для решти учнів, які мають технічні можливості
надаються вчителем на платформі «На урок»
|
||
Біологія
|
Гречковська Г. В.
|
Б
|
Пар.46-50; зош.ст. 56-63. Телеканали Zoom та NewsOnе (понеділок, четвер-відеоуроки з
біології),плат. Googlе classroom
|
|
Канівець Н. М.
|
А,В
|
§49,50
1). міні-проєкт на тему(за вибором
учня): « Вітаміни у нашому житті», «Біологічна
зброя і біотероризм», «ТОП-10 Найдивовижніших рослин», «Хіт-парад рослин».
2) Виконати практичну роботу № 3,4
(фото практичної буде у Гугл
Класі. У кого немає технічної можливості практичну не виконують)
|
||
Фізична культура
|
Боднарук К. Ю.
|
Віджимання 15 разів;
|
||
Аеробіка
|
Годунко Є.В
|
Вправи на розвиток гнучкостi:складочка, мiсток, кiльце, берiзка.
«Стiйка в планочцi» - 1хв 30 сек
Вiдеоурок «Ранкова руханка»
|
6 класи 06.04-24.04
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар